Thursday, February 10, 2011

menyampah ngn kau =,=

sejak akhir2 ni aq perasan kau macam nak menjauhkan diri kau dari aq..
aq xberapa kesah sangat sebenarnya sebab aq da sayang kat kau..
sebelum ni aq couple,paling lama aq bley tahan juz 2 tahun je,,itu pun pakwe aq mati sebab aksiden.
lepas tu,aq cuba gak berjinak-jinak bercouple balik,,tapi semuanya tak kekal,,
pastinya ade hikmah disebalik semua tu..
kalo aku still ngan couple aku dl..mst aku x jmp ko sekarangkan.:)
aq couple ngan kau sbb aq rasa ko lah manusia yang aku cari selama ni,,walaupun kau tua dari aku 3 tahun..tapi perangai kau macam budak2..tapi sayang..apabila aq couple ngan kau,,aq da lupa cara nak bermanja..:P
so..sorry dear,,aq tak pernah kesah kalau kau nak curang,,malah aq membenarkan kau berpoligami sekiranya jodoh kita berkekalan.cuma satu je aku minta dari kau,,andai panjang umur aq kat muka bumi ni,,dan kebetulan jodoh aq dengan kau,,tolonglah bertanggungjawab.tu je yang aq mntk.aq xmntk lebih dari tu.

No comments:

Post a Comment