Tuesday, February 8, 2011

perangai aku yang sebenarnya. ^-^

jarang-jarang ada orang yang nak bagitau perangai dia sendiri kat blog dia sendiri.
aku buat blog ni sebab aku rasa aku da cukup besar nak buat blog..
haha.:D
walaupun tahun ni aku da nak masuk 20 tahun..
tapi perangai aku still macam budak2 yang baru berumur belasan tahun.
mungkin ada sesetengah manusia yang berada di sekeliling aku menganggap aku ni manja,peramah,mulut laser,perangai hampagas macam kat rumah korang.
tapi sebenarnya aku ni manusia yang pendiam + pemalu..
hanya kawan rapat aku je yang taw perangai aku sebenarnya.
Kadang2 aku boleh jadi kawan yang baik,dan juga kawan yang tak baik.
biasalah hakikat manusia an..
aku suka buat masalah tapi aku tak suka tanggung risiko.
aku sendiri tak paham dengan diri aku sendiri.
tapi xtaulah mak aku kat rumah tu boleh faham aku ke tak?
aku suka jadi budak baik..tapi entahlah..mungkin sebab aku muda lagi kowt...
thats why aku nak rasa asam ngan garam kat dunia ni banyak-banyak sebelum aku 'diikat'(dikahwinkan)
biasalahkan manusia..bila da kahwin..tak banyak benda yang kita boleh buat..sebab apa yang kita buat,,mungkin akan mempengaruhi keluarga kita dan perangai anak-anak kita di kemudian hari.
Hidup aku sehari-harian..banyak dihabiskan di kelas dan tidur.
sebab itulah aku ni pemalas..
tapi bila sampai hujung minggu,,keraplah juga aku hilang dari bilik aku.
biasalah darah muda,,selalu sangat nak buat perkara-perkara yang merepek2..
contohnyalahkan..
1.bersiar-siar di negeri orang.
2.menghabiskan masa mengeksplore tempat-tempat yang menarik hati.
cthnye : air terjun ke,,sungai ke,,shopping complex ke,,
haha..itu suma favourite place aku lah.
cakap pasal shoppingkan,,aku lagi suka beli secara online..
sebab ntah,,aku mmg suka beli secara online.
aku suka beli baju bundle and kasut tinggi (tapi xpernah guna pun sebab banyak masa guna selipar jamban je)

erm..aku rasa setakat ni ajelah benda yang aku boleh merepakkan.

p/s : yg tlg aq wat blog ni namanya unix_lurvekey.
tq se7en..da tolong aku buat benda yg berfaedah.:)

1 comment: